Customer support snapt waar de ouders van de kinderen die Partou verzorgt mee te maken hebben. Wij zijn goed in het vertalen van hun wensen en behoeften naar onze bedrijfsprocessen en diensten. Dagelijks zetten wij ons in om onze klant tevreden te stellen. Dit doen vanuit onze vijf subafdelingen.
Klantenservice
Op de klantenservice zijn wij het eerste aanspreekpunt voor ouders. Wij zorgen ervoor dat ouders antwoord krijgen op al hun vragen over bijvoorbeeld het ouderportaal, de uren of over onze algemene voorwaarden. Achter de schermen handelen we de bijbehorende administratie af.
Planning
Op de afdeling planning zorgen wij, samen met de locatiemanager, voor een optimale kindplanning. Dit kan een flinke puzzel zijn want wij plannen wel 6.000 duizend kinderen. Een leuke uitdaging dus waarin je veel contact hebt met zowel de ouders als met de verschillende locaties.
Debiteuren
Onder het motto ‘boter bij de vis’ zorgen wij ervoor dat de factuur tijdig en kloppend aan de ouders wordt verstuurd én natuurlijk ook wordt betaald. De meeste ouders maken gebruik van automatische incasso en daarnaast gebruiken wij moderne technieken zoals iDEAL linkjes en Tikkies. Kunnen ouders (tijdelijk) niet betalen, dan denken we op een warme maar zakelijke manier mee ze mee over een passende oplossing zodat de opvang door kan gaan.
IT Business Support
Op de afdeling IT Business Support zijn we verantwoordelijk voor alle systemen: vanaf het organiseren van de kinderopvang door de ouders tot aan de verwerking van een optimale personeelsplanning. Wij zorgen voor continuïteit, functioneel beheer, optimalisatie en ontwikkeling. Zo zorgen wij ervoor dat elk systeem gebruiksvriendelijk is en optimaal kan worden ingezet.
Nieuwste vacatures
Benieuwd naar vacatures die passen bij deze afdeling en functies? Bekijk hieronder de nieuwste vacatures.
Alle vacaturesAndere werkgebieden
Toch een kijkje nemen bij een andere afdeling? Bekijk hieronder welke afdelingen je nog meer aanspreken.
Alle werkgebieden